10x corona tweets van maandag 23 maart 2020! #COVIDー19 #COVID2019 #blijfthuis #LockdownNow #persconferentie

En ja hoor! Daar issie weer, de corona 10 tweets van vandaag! Ik hoop dat het over t algemeen de tweets jullie een fijn of prettig gevoel geven !! Want dat hebben we nu wel nodig na de persconferentie!

LETS GO!

Ooooh nou doen mensen!!!

Flauw 😉

Awwww!!!

Goede vraag! Maar je blijft gewoon thuis toch!

Nou, laat jij jouw wc rol even zien aan haar?

Ik was nog niet geboren, maar ik ben het wel met Arie eens … als dit nou 20 jaar geleden gebeurd was.

Prachtig!

Tijdje lockdown en de stieren rennen vrij rond!

Mijn vrouw haalde 2 pakjes van 4 rollen, voor de zekerheid. Ik voelde mij nu een hamsteraar!

Dit vond ik de leukste / vrolijkste tweet van vandaag 🙂

Oh hier even nummer 11, mijn draadje over de persconferentie:

Plaats een reactie